Norges mest fornøyde kunder 2015 - fem selskaper på Topp10-listen

Foto: Jan Gunnar Fjeldstad, Byggeindustrien. Birger Aspaas - Nordbohus, Heidi Bjørneng - Prognosesenteret og Anne Irene Enge, Nordbohus

Nordbohus forsynte seg grovt av premiebordet på Prognosesenterets årlige konferanse for kundetilfredshet. Hele 3 av 4 priser havnet hos Nordbohus

Vi er svært stolte og ydmyke for denne hederen, spesielt med tanke på at det er kundenes røst som bestemmer hvem som vinner. Poengene som deles ut kommer nemlig fra kundenes utfylte spørreskjemaer etter overtakelse av bolig. Er kundene fornøyde så får man mange poeng, og motsatt dersom kundene er misfornøyd. Det er kundenes vurdering av oss som er sannheten, og derfor verdsetter vi denne hederen ekstra høyt.

Nordbohus Byggmester Arild Andersen AS klinket til med seier i klassen for beste bedrift i enkeltkundemarkedet (enebolig på kundens tomt). En enestående prestasjon! Med KTI2015_0.jpgseg på laget hadde de en hel gjeng fra Nordbohus på TOPP10-listen. Vi har faktisk 5 av 10 plasser på TOPP10 over Norges beste bedrifter innen kundetilfredshet.

1. Nordbohus Byggmester Arild Andersen: 93 poeng (Fredrikstad)
2. Norgeshus Jos-bygg AS: 91 poeng
3. Boligpartner Alvdal: 90 poeng
4. Hellvik Hus Karmøy AS: 89 poeng
4. IEC-HUS Telemark: 89 poeng
6. Saltdalshus Norsk Byggmontering: 88 poeng
6. Nordbohus Wari-Hus: 88 poeng (Grimstad)
8. Nordbohus Bernhard Olsen: 86 poeng (Mo i Rana)
8. Nordbohus Haugaland AS: 86 poeng (Haugesund)

8. Hellvikhus Abrahamsson & Haugstvedt AS: 86 poeng
8. Saltdalshus Lato Bygg og Prosjektering AS: 86 poeng
8. Nordbohus Vinstra AS: 86 poeng (Vinstra/Lillehammer)

-Med denne listen viser vi en fantastisk bredde i laget. Det er ikke kun én region som utmerker seg, men Nordbohus over hele landet. Ved Nordbohus sitt hovedkontor er vi enormt stolte, og idag takker vi de ansatte i Byggmester Arild Andersen, Wari-Hus, Bernhard Olsen, Nordbohus Haugaland og Nordbohus Vinstra for denne deilige følelsen. Tusen takk og gratulerer til dere alle,sier Birger Aspaas, Kjededirektør i Nordbohus AS (bildet t.h. sammen med Heidi Bjørneng, Prognosesenteret og Anne Irene Enge, kvalitetsleder i Nordbohus AS under utdelingen av bevisene 18. februar 2016)

En stor takk også til alle våre kunder som har valgt å uttrykke sin tilfredshet med oss gjennom Prognosesenteret sin undersøkelse. Vi er stolte, og skal benytte denne enestående tilbakemeldingen i arbeidet med fortsatt fokus på fornøyde kunder og høy byggfaglig kvalitet.

Vil du bestille vår huskatalog og bli vår neste fornøyde kunde?

Les også: Vant 3 av 4 mulige priser innen kundetilfredshet

19.02.2016
Skrevet av Stian R. Moursund, markeds- og kommunikasjonssjef Nordbohus AS