Fabrikkene i Trapperingen samarbeider om både markedsføring, produksjon og produktutvikling. Det gir fordeler for både fabrikkene og kundene. Daglig leder i Trapperingen, Per Gunnar Rønningen, mener trappemarkedet har endret seg de siste årene. -Det har vært en endring til det bedre sett med våre øyne. Folk har oppdaget hvor mye trappa betyr for inntrykket av interiøret, og hvordan den virkelig kan sette sitt preg på en bolig, sier Rønningen.
Design
At kundene ser at trappa er mer enn en installasjon for å komme seg opp og ned mellom etasjene, gjør at de tar mer bevisste valg, ifølge Trapperingen-sjefen.
-Selv om en trappemodell er valgt som standard i et hus, betyr ikke det at man ikke kan gjøre endringer. Noen velger annen trappemodell enn den som er standard, andre velger samme modell, men andre farger eller andre materialer. Å bytte fra furu til eik i trinn er f. eks populært. Eik er et hardere treslag og dermed blir trinnene mer holdbare.
-Glass i rekkverk og stål, belysning under trinnene og oppbevaring under trapp er også muligheter som er lett tilgjengelige for trappekundene i dag. Det er en helt annen verden enn for bare noen få år siden, sier Rønningen.


Kvalitet
Trapperingen lar seg utfordre på spesielle ønsker fra kunden, men den håndverksmessige kvaliteten har de bestandig med seg.
-Vi lever av å levere god kvalitet til fornøyde kunder. Våre trapper er derfor malt på kvistfrie materialer, og vi har sømløs montering. På svingtrappene, som det selges mest av, har vi buede vanger og håndløpere. Slik blir det ingen unaturlige nivåforskjeller, stigningen i trappa blir jevnere, og den blir bedre å gå i. Trappene skal være stilige, men de skal også være gode, sier Rønningen.


Se mer om Trapperingen
#Reklame // Nordbohus anbefaler TRAPPERINGEN
NORDBOHUS ANBEFALER er et redaksjonelt samarbeid mellom Nordbohus og noen av våre foretrukne samarbeidspartnere. De beste husene bygges med de beste merkevarene! Vi anbefaler produktene fra TRAPPERINGEN