Gladsnekkern nr. 15 - slik måler Nordbohus kvalitet og kundetilfredshet

Anne Irene Enge, kvalitetsleder i Nordbohus i samtale med Gladsnekkern på sitt kontor. Se video lenger ned på siden.

Nordbohus er kjent for høy kvalitet og fornøyde kunder, men hvordan måler de kundetilfredsheten? Gladsnekkern besøker Nordbohus sitt kjedekontor for å finne ut av dette, og snakker med kvalitetsleder Anne Irene Enge.

Nordbohus konkurrerer hardt hvert eneste år om å ha Norges mest fornøyde kunder. For 2018 fikk Nordbohus førsteplassen i kategorien Kundetilfredshet i enkeltkundemarkedet. 

-Det aller viktigste er pålitelighet. Altså, å holde det man lover, sier kvalitetsleder Anne Irene Enge i møte med Gladsnekkern.

Se mer om hvordan kvaliteten i Nordbohus måles i videoen nedenfor. 

Tusen takk Anne Irene for at du tok så godt i mot Gladsnekkern vår, han var veldig imponert!


Skrevet av Stian R. Moursund
Markeds- og kommunikasjonssjef Nordbohus AS 

Gladsnekkern nr. 15 - slik måles kvaliteten og kundetilfredsheten

Nordbohus er kjent for høy kvalitet og fornøyde kunder, men hvordan måler de kundetilfredsheten? Gladsnekkern besøker Nordbohus sitt kjedekontor for å finne ut