Gladsnekkern nr. 15 - slik måler Nordbohus kvalitet og kundetilfredshet

Nordbohus er kjent for høy kvalitet og fornøyde kunder, men hvordan måler de kundetilfredsheten? Gladsnekkern besøker Nordbohus sitt kjedekontor for å finne ut av dette, og snakker med kvalitetsleder Anne Irene Enge.

Nordbohus konkurrerer hardt hvert eneste år om å ha Norges mest fornøyde kunder. For 2018 fikk Nordbohus førsteplassen i kategorien Kundetilfredshet i enkeltkundemarkedet. 

-Det aller viktigste er pålitelighet. Altså, å holde det man lover, sier kvalitetsleder Anne Irene Enge i møte med Gladsnekkern.

Se mer om hvordan kvaliteten i Nordbohus måles i videoen nedenfor. 

Tusen takk Anne Irene for at du tok så godt i mot Gladsnekkern vår, han var veldig imponert!


Skrevet av Stian R. Moursund
Markeds- og kommunikasjonssjef Nordbohus AS 

Gladsnekkern nr. 15 - slik måles kvaliteten og kundetilfredsheten

Nordbohus er kjent for høy kvalitet og fornøyde kunder, men hvordan måler de kundetilfredsheten? Gladsnekkern besøker Nordbohus sitt kjedekontor for å finne ut
Finn forhandler