Byggservice N.Ø best på kundetilfredshet 2018! Enkeltkundemarkdet.

Trond Motrøen og Einar Horten fra Nordbohus Byggservice Nord-Østerdal med det synlige beviset på at de har Nordbohus sine mest fornøyde kunder i enkeltkundemarkedet i 2018.

23.-25. mai 2019 arrangerte Nordbohus sitt tradisjonsrike Storting, kjedens årlige konferanse. Denne gang besøkte kjeden selveste "Lykkeland", nærmere bestemt Stavanger. Hotel Clarion Energy bydde på en flott ramme for både foredrag, messe og underholdning. I tillegg ble Nordbohus sine beste prestasjoner for 2018 hedret.

Kundetilfredshet er svært viktig i Nordbohus og kjeden jobber hardt for å oppnå de beste resultater. For 2018 ble det delt førsteplass for Nordbohus i enkeltkundemarkedet. Og i måling for kjedemedlemmer inntok Nordbohus fjerde og delt femte plass.

Kundetilfredsheten måles via Prognosesenteret sine spørreskjema som sendes til huskjøper etter overtakelse. Og det måles kundetilfredshet både i enkeltkundemarkedet og i prosjektmarkedet.

Byggservice N.Ø. vant prisen for beste KTI i enkeltkundemarkedet med 92 av totalt 100 mulige poeng.

Vi ønsker å rette en stor takk til alle våre kunder for særdeles gode tilbakemeldinger. Vi er ydmyk, stolte og svært glade for denne prisen.