Den høyeste kundetilfredsheten i Nordbohus for 2019

Fem av de seksti ansatte: Fra venstre: Tømrerbas Børge Wigdahl, Selger Torbjørn Iversen, Byggeleder Bjørn Håbrekke. Daglig leder Andor Rødsjø. Selger Pål Inge Stene. Arkivfoto fra tiden før Korona/smittevern med minimum 2 meters avstand innendørs.

Nordbohus Systembygg ble nylig kåret til en av Norges 10 beste på kundetilfredshet for 2019.

Det er Prognosesenteret som gjennomfører målingen gjennom spørreskjema til alle kunder som flytter inn i ny bolig. Det deles ut priser og heder i fire kategorier. Nordbohus Systembygg er på topp 10 i Norge over alle eneboligtilbydere, i konkurranse med alle andre Nordbohusforhandlere, og forhandlere av alle andre merkevarer innen enebolig i Norge.

Det er en omfattende undersøkelse som sendes ut med svært mange spørsmål. Kundene bruker gjerne 20-30 minutt på å fylle ut det elektroniske skjemaet. -For oss er dette veldig verdifulle og direkte tilbakemeldinger. Undersøkelsen sendes ut kort tid etter overtakelse av boligen, og vi får dermed fersk informasjon som vi kan anvende i vårt kontinuerlige forbedringsarbeid, sier Andor Rødsjø som er daglig leder i Nordbohus Systembygg.

Hviler ikke på Topp10

Nordbohus Systembygg havnet på topp10 i kundetilfredshet i konkurranse med hundrevis av andre selskaper. Selv om de er i Norgestoppen så hviler de ikke. -Vi skal feire de ansatte og denne fine prestasjonen med litt kake, og så skal vi gå tilbake på jobb og stå på videre. sier Rødsjø.

Badge_ti-p%C3%A5-topp_forhandler_2019_0.jpgVed kjedens hovedkontor i Trondheim er de meget tilfreds med Nordbohus Systembygg sin prestasjon. -Nordbohus Systembygg er nr. 1 i vår kjede for 2019, og det sier ikke rent lite når det er fornøyde kunder vi faktisk er best kjent for. For 2018 knep vi førsteplassen som kjede totalt sett i hele Norge, men for 2019 så har konkurrentene våre hevet seg. Vi får se til Nordbohus Systembygg og spre deres lærdom videre i kjeden for å ta tilbake tronen totalt sett. Det er ekstremt høyt nivå i toppen. Nordbohus Systembygg har 90 av 100 mulige poeng, og da er det så bra at man må jobbe veldig målrettet og spesifikt med forbedringene for å få høyere score. I disse Michelin-tider vil jeg si at 90 poeng er minst en Michelin-stjerne. For å bli aller best i Norge må man altså opp på to stjerner. Det er der nivået ligger blant de beste, og det er der vi skal være. Jeg er veldig glad for å se at vi og fire andre forhandlere tilknyttet Mestergruppen* er på topp10. (* Mestergruppen eier Nordbohus, Mesterhus, Systemhus og Blink Hus). Kunden er den viktigste på vårt lag. Det er boligkundene som betaler lønna vår og da er det vår plikt å gjøre så godt vi kan for at kvalitet og kundeopplevelse skal bli best mulig, sier Stian Moursund som er markeds- og kommunikasjonssjef i Nordbohus AS.

Besøk vår hjemmeside og bli vår neste fornøyde kunde. Velkommen til oss.