Årets beste kundetilfredshet EAT 2021

Med hele 95 av 100 poeng

Nordbohus har i helgen 6.-7. mai gjennomført sitt årlige Nordbohus Storting på Clarion Hotell Oslo. Dette er en årskonferanse bestående av leverandørmesse, faglige temaer fra foredragsholdere, middag, underholdning og prisutdeling for de beste prestasjonene i 2021. Etter 3 år kunne vi endelig treffes fysisk og det var det veldig mange som satte pris på. 

Nordbohus Kongsvinger ble hedret med prisen: Årets Beste Kundetilfredshet EAT 2021. 

Prisens begrunnelse oppsummeres av Stian Moursund, Interim kjededirektør Nordbohus og 
Markeds- og kommunikasjonssjef Nordbohus og Blink Hus.

-Kundetilfredshet er svært viktig i Nordbohus og vi jobber hardt for å oppnå de beste resultatene.

Kundetilfredsheten måles via Prognosesenteret sine spørreskjema som sendes til huskjøper etter overtakelse.
https://www.nordbohus.no/forhandler/kongsvinger/best-i-klassen-igjen

Årets Beste Kundetilfredshet – EAT, eller sluttkundemarkedet som det også kalles har etter hvert blitt et særdeles trangt nåløye. Konkurrentene våre har hevet seg, og for å komme på TOPP-10-listen i Norge må man ha en meget høy score.

Da er det godt å se til de beste i vår egen kjede, og lære av dem.

Årets Beste Kundetilfredshet EAT 2021 finner vi hos en av kontinuitetsbærerne i Nordbohus. De har vært på toppen innen kundetilfredshet i mange år, og for 2021 var de faktisk nr. 2 i konkurranse med forhandlere hos alle våre konkurrenter i hele Norge!

Den høyeste kundetilfredshet er en strategisk målsetting i Mestergruppen, og det er godt å se at veteranene i Nordbohus-kjeden holder fanen høyt og viser vei!

Mine damer og herrer: Årets Beste Kundetilfredshet – EAT 2021, med hele 95 av 100 poeng, finner vi hos Nordbohus Kongsvinger, avslutter Stian fornøyd.